Vieille Villers

woensdag, mei 17, 2006

Ayaan Hirshi Ibook of Ayaan Hirschi MacBook

Ok, ok.. Niet alleen Ayaan weet niet meer zeker wie ze is, maar ik heb deze week nog zo'n namenverstrengeling gevonden.

Hij heet Macbook, vroeger (lees: vorige week nog) was het Ibook, kind van de generatie notebook, lid van de clan Apple. Ja ja mensen. De G4 is nu definitief vervangen door Intel en ja mensen, dit meisje heeft hem vanochtend besteld. Een 13,3 inch breedbeeld Macbook met (heel handig) een afstandsbediening. Niet onbelangrijk: ingebouwde Isight en 100 gb harddisc. Meer specificaties? Zelf even op de apple site kwijlen of over een week bij mij komen kijken natuurlijk.

Op dit moment heb ik nog geen gebruikerservaringen, maar die zal ik uiteraard breed op dit forum bespreken. Eerste vraag blijft natuurlijk: Is deze nou inderdaad 5x zo snel als de oude? Ik heb geen idee. Mijn oude was een Vaio en daarvan is naar 2 jaar zo'n priegelig dingetje van het moederbord losser gaan zitten, waardoor hij het nu niet meer wil doen. (als er nog mensen onderdelen zoeken!)

2 Comments:

Blogger Daniel Lakens said...

Ben benieuwd hoe hij bevalt! Ik las vandaag nog via de mail iemand die een echte Mac hater was en schreef: Mac maakt geen computers, ze maken kleurige portable muziekspelers en daar moeten ze het bij laten... :)

8:52 p.m.  
Blogger Sterrehemel said...

hahaha.. ik wacht het wel af

1:43 p.m.  

Een reactie posten

<< Home